Dyka lite till

Skrivet den: 2015-12-31 kl. 12:35:23 / Kategori: Thailand 2015/2016
Idag gjorde vi dyk nr 5 och 6. Helt underbart att dyka här vid phi phi också. Jag var nervös innan eftersom vi nu skulle ses som bra dykare, men allt gick över förväntan. Vår dive leader sa att det var superlätt att dyka med trots att vi var så nya. Förutom oss och ledaren var där två andra med i vår grupp som båda dök upp med världens seriösaste utrustning och kameror och grejer. (Gjorde mig inte mindre nervös) 

Så nu är jag fast vid dykning, och jag är så glad över att jag och Daniel gjort detta tillsammans. 

Lunchen idag intogs vid Maya bay. Numera kostade det 400 bath att gå på stranden så vi stannade på båten, badade lite och tog bilder :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0