Ingen seger trots paradis

Skrivet den: 2015-12-26 kl. 08:55:55 / Kategori: Thailand 2015/2016
Jag tog nog ut segern i förskott igår med den fina kvällen. Världens regn- och åskoväder drog in över oss senare på kvällen. Blixtar och dunder som inte går att jämföra med dem där hemma. Väl på en restaurang tar Daniel två klunkar cola och bestämmer sig sedan för att återvända till hotellet med lätt orolig mage. Så det slutade med att jag fick sitta och äta själv på restaurangen (not a first faktiskt), köpa med mig förnödenheter till honom (cola och snickers) och gå tillbaka till hotellet. 

Och nu sitter jag och äter frukost själv. Vi får se vad vi gör idag. Kanske kan vi åka till någon strand, eller så hänger vi bara vid poolen. Spelar inte så stor roll faktiskt :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0