Sunrise beach

Skrivet den: 2015-12-27 kl. 14:44:12 / Kategori: Thailand 2015/2016
Efter att jag varit på sunset beach igår var vi tvugna att testa sunrise beach idag. Dock inte vid soluppgången såklart. Det var en bit att gå men definitivt hanterbart, och vi passade på att handla lite gottigheter på vägen så ;) 

Det blåste mer på sunrise (idag iaf) och där var mer vågor. Men stranden var fin och vi la oss ner i några timmar. Daniel var nog lite avundsjuk på min promenad igår så han utforskade sunrise lite mer än mig. 

Mörka moln blåste in under eftermiddagen så vi skyndade tillbaka till hotellet, doppade oss i poolen (svettig promenad) och sedan fick vi ta skydd på rummet en timme innan vi återvände till solstolarna. 

Ja så har vi de ;)




PS: Daniel åt frukost med mig och allt är som vanligt. Skönt, eftersom vi ska åka vidare imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0