nya mål?

Skrivet den: 2015-02-25 kl. 06:24:00 / Kategori: That is that
God morgon! 
Jag är tidigt på jobbet denna veckan eftersom jag helt enkelt inte har pengar till att köpa ett nytt busskort innan lönen. Sånt man får ta efter en dyr långweekend i London antar jag.
 
Det har snart gått två månader på det nya året. Två månader då jag skulle känna efter vad jag ville med det här med axon och träning och allt. Efter en stenhård höst skulle jag slappna och se hur jag mår. Så hur mår jag? Hur känner jag? 
 
Periodisk fasta har blivit en livvsstil. Frukost ser jag inget behov av alls. Även resten av maten fortsätter jag att väga och försöker hålla mig till mina måltider. Tyvärr inte alls så strikt som jag gjorde innan och jag har gottat mig en del också. Detta har lett till några extra kilo som jag försöker välkomna för att bygga muskler av, men det är svårt, haha. Jag vill inte ha dem!!  
 
Mitt problem just nu är att jag inte har några mål. Jag tränar och tycker det är superroligt och kör stenhårt, men jag har inga mål. "jag vill se snygg ut". Jaha, när har jag nått de målet liksom?!? När motivationen tryter måste man ha ett mål som får en att ta i ännu ännu mer! Jag försöker tvinga fram några mål så får vi se. 
 
Tips??
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0