16 min

Skrivet den: 2015-01-23 kl. 18:22:05 / Kategori: That is that
Hej hopp!
Dagens andra pass skulle bestå av 20 min lätt löpning. Jag har slarvat en del med mina promenader och väntar på ljusare tider för att komma igång med dem igen. Därför känner jag att jag behöver mer konditionsträning än mina två spinningpass varje vecka. 

Efter en skada i vaden i höstas har jag inte kunnat springa speciellt mycket. Jag har testat på både 10 minuter och 15 minuter vid något tillfälle innan och tyckte att 20 minuter var en lagom start nu. 16 minuter klarade vaden. Jag pressade mig själv ytterligare 30 sekunder sen sa de helstopp. Så nu blir de spinning igen. I alla fall tills nästa fredag då jag gör ett nytt försök på löpbandet!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0