Ala Axon

Skrivet den: 2015-01-26 kl. 16:22:00 / Kategori: That is that
Efter en hel höst med Axon hade jag tänkt ta det lite lugnare nu i vår. Med betoning på lite, eftersom jag upptäckt att det här är en helt ny livsstil som jag vill fortsätta med! Varför sluta med något när man mår så jäkla bra av det?
 
Igår så la Martin ut min bild på några av hans sociala medier (Facebook, instagram). Detta har gjort att jag fått många fina och peppande kommentarer vilket såklart aldrig är fel. 
 
Martins bildtext + bilden som ni sett tidigare.
 
 
"Det gick tyvärr inte som planerat för ”The Mauler” inatt men han kommer tillbaka!

En som det däremot gått planenligt för är min onlineklient Desiree Persson. Hon ansökte till Axon Beach 2014 efter åtskilliga försök att på egen hand försöka komma i form. 

Hon berättade att hon tappat kontrollen och behövde hjälp för att inte ge upp fler gånger. Hon hade fått nog och ville verkligen göra en livsstilsförändring. 

Så snart jag tagit fram ett optimalt upplägg för Desiree så fick hon snabbt märkbara resultat. Detta var givetvis mycket inspirerande och motiverande för henne vilket gjorde att hon inte gav upp utan kämpade hårt. 

Idag har Desiree förändrat sin syn på kost och träning vilket jag vet att hon kommer att ha nytta av resten av sitt liv. Hatten av för henne! Detta är en otroligt bra prestation och jag är mycket stolt över resultatet. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0