Get out!!!!

Skrivet den: 2015-01-26 kl. 21:05:22 / Kategori: That is that
Usch och fy! Så jäklans mycket folk på gymmet ikväll. Jag fick en chock när jag kom in i omklädningsrummet och fick börja leta efter ett ledigt skåp. Att sedan få någon plats bland de fria vikterna kunde jag bara drömma om. Jag körde därför lite freestyle med mina rumpövningar så jag kommer få världens träningsvärk. Det känns redan nu!

Nu är jag helt slut så jag har redan krypit till kojs. Det har varit en grym dag idag, och imorgon kommer det kännas som måndag vilket betyder att veckan kommer gå superfort. Ge mig helg :)



Om man kollar riktigt noga kan man se lite muskler på de där armarna ändå. Eller? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0