Lycklig

Skrivet den: 2015-01-27 kl. 09:49:00 / Kategori: That is that
Åh, jag är världens gladaste just nu!

Efter att vi köpte lägenheten förra våren blev det ingen längre resa för mig och Daniel då. Och eftersom jag har det jobb som jag har kan jag inte vara ledig en längre tid mitt under en termin (utan att förlora en jäkla massa pengar) så då blev det inget bokat nu i vår heller. MEN nu har vi bokat till jul/nyår 2015/2016. YEY!!! Det må vara långt tills dess, men att bara veta att resan finns där gör att jag känner ett helt annat lugn inom mig. 
 
Och sedan har jag massa småresor inplanerade nu under våren också. Vi börjar med London!!
 
Bilder från Thailand 2013
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0