Fredag!!

Skrivet den: 2015-07-03 kl. 10:28:58 / Kategori: That is that
Morgon! Vill säga god morgon, men en sådan är det inte! Jag har svettats som en gnu inatt igen i min renbäddade säng vilket suger. Ut med grejerna på balkongen för att luftas igen! Sen har jag äckligt ont i halsen och aptiten ligger på noll. 

Vilken tur då att man får presenter! När jag var i Turkiet fick jag mail om att paket från fitnessguru var på väg till mig. Jag har inte beställt något! Och inte Daniel heller. Mycket konstigt och ett mail till deras kundtjänst skickades. Jag var ju sjukt nyfiken, men osäker på om jag skulle hämta ut paketet eller inte. Om det var en felsändning skulle det bara betyda merjobb för mig. Det var inte en felsändning, utan en gåva! En as-snygg shaker och onecasein med ny smak, doubble rich chocolate. Såå sugen på att smaka det här. Speciellt eftersom jag inte är sugen på mat alls på grund av halsen och lite flytande protein låter väldigt lockande. Och hur snygg är inte den shakern?? På deras hemsida kan man designa sin egen shaker och välja mellan massor av olika färger. 

Jag tackar fitnessguru för gåvan, och har redan lagt nästa beställning :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0