Bikinis!

Skrivet den: 2015-06-30 kl. 12:40:51 / Kategori: Turkiet 2015
Medans vi är på utflykt och ute någonstans i de turkiska byarna så bjuder jag på bikinibilder i mina nya bikinis. Jag är helt kär i dem!! De är så jäkla snygga och sitter helt underbart. 

Sen att kroppen inte känns hundra efter en veckas all inclusive är en annan story. Jag försöker intala mig själv att alla inte är på topp alltid. Sen är det så jäkla svårt med tanke på att jag lägger så mycket tid på träning och kost. Jag offrar faktiskt en del för att hålla på som jag gör, inte minst socialt. "Borde hon inte vara smalare och mer muskulös då?" kan jag nästan höra folk tänka. Eller är det bara i mitt eget huvud. Jobbigt är det i alla fall. Inte alltid såklart, men ibland. 

Aja, mina snygga bikinis skulle det handla om, inte mitt dåliga självförtroende, haha!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0