Inte innan kl 06.00

Skrivet den: 2015-06-27 kl. 04:56:37 / Kategori: Turkiet 2015
Asså det här med att lägga handdukar och "paxa" solstol är så charter. Men vi spelar med. Igår fick vi sista solplatsen vid poolen och då fick jag springa ner vid kvart i sju. Därför sa vi igår att vaknar vi innan klockan 06.45 så var det bara att ta handdukarna och gå ner. De gjorde jag precis, 05.40. Inte en handduk på plats, gött. Fast när jag kom ner till poolen stod folk med handdukar runt om. Why, var jag tvungen att fråga. Då får man inte lägga handdukarna och paxa innan klockan sex. Och folk står och väntar på detta!! Jag sprang upp till mamma för att garva åt detta och nu ska jag springa ner å ställa mig i kö :) ;) 

Detta är charter!! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0