Midsommarafton

Skrivet den: 2015-06-20 kl. 09:03:12 / Kategori: That is that
God morgon fina!
Jag sitter och väntar på bussen som ska ta mig till jobbet. Precis som vanligt längtar jag läskigt mycket efter några timmar på Konsum. Det kan inte vara okej. 

Det var jag som körde igår, men jag ville ju inte tjata på de andra att vi skulle köra eller så, så jag höll låg profil. Lagom chockad blev jag därför när Macke och Jennifer (som skulle åka med mig) kom och kramade om mig och sa hejdå, för de skulle hem. Hur då, undrade jag, och det var så jag fick veta att det var dags att köra. 

Vi hade en mycket trevlig kväll i Tollarp med en massa nya människor. Där var sill, nypotatis, gräddfil, gräslök, jordgubbar, grädde, glass, nubbe, snapsvisor, lekar, regn, solsken, musik, filtar och blomkransar. 

Tackar för en trevlig kväll :) 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0