5 km senare

Skrivet den: 2015-03-19 kl. 06:25:55 / Kategori: Ungern 2015
God morgon från Ungern. 
Idag har vi lite sovmorgon så jag passade på att ta 5 km jogg på Györs gator och torg. En morgonjogg ingår i mina resor numera ;)

Väldigt mysigt faktiskt. Jag hittade en del mysiga torg, kyrkor och hus. Sen hittade jag en del mindre mysiga gator och där sprang jag fort som in i. 

Nu duschen, och sen frukost. Första hotellfrukosten är alltid lika spännande! 


Bilden är på hotellet. Det var inte så lätt att fota på resten av turen. Jag fokuserade mig på att springa ;)

Kommentarer
Postat av: Jannica

Skön start på dagen!

2015-03-19 @ 06:38:39
URL: http://jannicalindmark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0