Mellan två pass

Skrivet den: 2016-12-22 kl. 18:42:45 / Kategori: That is that

Hej hopp! Efter gofika med farmor gjorde jag lite julgodis till julafton. Det har varit så mycket godis nu och kroppen och huvudet protesterar. Samtidigt gör alla onyttigheter mig slö så jag orkar ju inte ta tag i det heller.. En ond cirkel helt enkelt. Tur är ju då att jag har mina pass som jag faktiskt måste gå till eftersom det är 20 pers som räknar med mig ;) Himla dumt om ledaren stannar hemma kanske, haha. 


Nu ligger jag och stretchar lite i omklädningsrummet i väntan på Rasmus och Stoffe. Vi avslutar kvällen med lite styrka med boysen. Imorgon ska jag ha pass igen, men på förmiddagen denna gången så jag hoppas att det ska inspirera mig till en mer effektiv dag. Idag har det varit alldeles för mycket Netflix :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0