Meetings in central park

Skrivet den: 2016-11-01 kl. 21:39:01 / Kategori: New York 2016

Efter frukosten tjuvshoppade vi lite (två par skor och en hatt) innan vi tog en taxi till central park. Vi gick "in", köpte en karta och sedan var vi vilse så gott som hela tiden. Jag kommer aldrig lära mig att hitta i den jävla parken ;) Till slut kom vi till ett café, (samma som jag var på med Daniel, Thomas och Chatarina för tre år sedan) loggande in på wi-fi och skrev till Rachel. Rachel var en 15-årig tjej som jag tog hand om när jag jobbade som au pair. I slutet av november fyller hon 25.. Det var riktigt skoj att träffa henne och prata om allt som hänt sedan dess, men också gamla minnen. Oslagbar känsla verkligen!

Vädret här i november? Det är strålande sol och under dagen behöver vi nästan inte ens jacka. Helt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0