Imorgon smäller det!

Skrivet den: 2016-10-29 kl. 18:01:45 / Kategori: That is that

Imorgon bitti hämtar syrran upp mig tidigt för börja vår resa med ett tidigt tåg. Just det här med att åka tåg till flygplatsen gör mig lite nervös men förhoppningsvis går allt bra. Flyget går sedan fem i elva på förmiddagen och efter en mellanlandning i Berlin ska vi vara i NYC kl 17 lokal tid, vilket betyder antingen kl 22 eller 23 svensk tid.

Denna dag har därför endast bestått av förberedelser inför vad som komma skall i form av tvättning, städning och packning. En hel del slappande också, för lets face it, jag är sjukt effektiv när jag vill så ovanstående tog inte jättelång tid ;)

Så jag önskar er en trevlig helg, så kan ni önska oss en trevlig resa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0