Tidig morgon och annat skoj

Skrivet den: 2016-10-31 kl. 13:00:00 / Kategori: New York 2016

Klockan är lite mer än morgon för er men så får det va. Jag orkar faktiskt inte engagera mig i att tidsinställa inlägg så att det passar bättre med tidsskillnaden (att vår förmiddag dyker upp på er förmiddag osv). Vi har haft en väldigt intensiv morgon där vi var och hämtade ut bussbiljetter redan klockan sju på morgonen. En timme senare hade jag avnjutit min första bagel (med russin och kanel såklart) och bytt hotellrum. Jag blev jättebesviken på rummet igår eftersom jag visste att halva hotellet var nyrenoverat och andra halvan inte var det. Ni kan ju själva räkna ut var vi hamnade. Jag är dock inte kräsen, speciellt inte över rummen i nyc eftersom jag vet hur dyrt det, men när det också luktade kattpiss kände jag att det var dags att be om ett nytt rum för första gången i mitt liv. Och det funkade!! Vi har fått ett nytt jättefint rum :)

Idag ska vi shoppa! Dagen spenderas på Woodbury common outlet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0