En dag i min stil

Skrivet den: 2017-04-26 kl. 16:29:19 / Kategori: That is that

Spelar ingen roll om jag är 13 eller 30, att bli uppvaktad gillas alltid. Idag har varit en dag med mycket sång och många kramar. Kan det bli bättre? Telefonen har också gått varm med sms och Facebook-hälsningar, med flera som hälsa mig välkommen till vuxen-livet. 



Återigen överraskas jag av elevernas omtanke och kärlek. Jag har fått massa fina kort, presenter, blommor och snälla ord. Några tjejer hade gjort nyttiga chokladbollar utan socker till mig, hur underbara är de inte?!? De hade till och med skickat med receptet, vilket kommer användas :) 

Tack alla fina som gratulerat mig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0