Gymmet ersätts med friskluft

Skrivet den: 2017-04-08 kl. 13:47:19 / Kategori: That is that

Usch, känner mig som världens lataste! Men vågen visade på framgång imorse, ett nytt delmål är nått. Plus att mina ben inte hade klarat varesig intervaller eller crosstrainern idag, de är helt slut!! 


Istället har jag roat mig med tvätten hela förmiddagen och nu är jag i vittskövle för att kolla på seriepremiären för Daniel och co :) Lite moln men fint väder ändå! Precis så som det ska vara när man kollar på fotboll! 

Kram på er och trevlig helg!



Kommentarer
Postat av: norske emmis

Fin hatt.
ha en underbar dag
kram

Svar: Tack :)
Desiree Persson

2017-04-08 @ 15:25:59
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0