Gym och frukost

Skrivet den: 2017-08-14 kl. 11:14:27 / Kategori: That is that

Hej hopp! Idag vaknade jag upp i ett ljust hotellrum där solen lös in så fint. Tyvärr var klockan bara halv sju då. Men jag smög (Daniel skulle nog kalla det något annat) upp och tog på mig träningskläderna och smet iväg. Jag hade hört positivt om gymmet på hotellet så var ju tvungen att testa. Helt okej antar jag med lösa vikter, olika cardiomaskiner och några andra maskiner. Det blev ett halvt pass kanske men jag fick röra på mig litegrann i alla fall. Plus att hotellfrukosten är mycket godare när man är riktigt hungrig. 


På tal om hotellfrukost.. De håller på att renovera på hotellet så frukosten serverades i en stor konferenssal. Kanske inte så roligt men efter omständigheterna hade de lyckats bra. Frukosten i sig var bra med stor variation på bröd/pålägg/Yoggi/grönsaker/frukt och annat. Pannkakorna var riktigt riktigt goda! 

Nu har vi checkat ut och shopping står på schemat innan hemfärd :) 





Kommentarer
Postat av: NORRSKEN EMMA

härligt med ett gympass =)

ha en fin dag

2017-08-14 @ 11:50:40
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0