På ett tåg

Skrivet den: 2017-08-12 kl. 09:04:35 / Kategori: That is that

Just nu sitter jag på ett tåg upp till Stockholm så jag tänkte passa på att uppdatera lite om vad jag haft för mig de senaste dagarna. Vad ska man annars göra på ett tåg? ;) 


Jag och Daniel ska till huvudstaden för att avsluta sommaren litegrann innan vi börjar jobba igen. Daniel har några dagar till efter dock, men det blir sista rycket tillsammans. Helt och hållet Daniels idé det här och det uppskattas verkligen. Vi har inte bestämt riktigt vad vi ska göra men det blir nog bra. 

Vi valde första klass-biljetter upp. Det ingick frukost då, haha! Jag längtar mest efter hotellfrukosten :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0