Segt!

Skrivet den: 2017-08-09 kl. 10:04:41 / Kategori: That is that

God morgon! 

Jag är så klar med att vara ledig då jag är helt förslappad och inte orkar göra någonting alls! Igår hade jag en effektiv morgon med matlådefix och Adams benpass på gymmet, men sen, efter lunch, låg jag på soffan och kollade på film och åt godis hela eftermiddagen. Ja, jag säger då de, ingen ordning och reda! Och då var det ändå jättefint väder! Lyckligtvis skulle jag iväg på kvällen och "rasta de gamla" på bilbingo, men kanske är det dem som rastar mig? ;) 

Idag är det inget fint väder, och då började jag dagen med en PW i regnet. Håll tummarna på att jag inte segar ihop resten av dagen nu, haha! Bilderna är lite in the moment så de får ni ta :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0