Inte som jag trodde

Skrivet den: 2017-12-25 kl. 16:28:31 / Kategori: Bali 2017
När vi gick ner till frukosten idag såg det likadant ut som igår. Det regnade, och inte lite heller. Väderprognosen såg inte så lovande ut den heller och jag förberedde mig för en dag på rummet samt en runda till gymmet.

På rummet utklassade jag Daniel i kortspel och vi kollade på några avsnitt av Desegnated survivour. Vid halv två var det faktiskt uppehåll så vi tänkte att vi lägger oss vid poolen och läser lite, varmt och skönt är det utan sol! 

Sen kom solen. Vilken eftermiddag vi har just nu. Strålande sol, lite liv och rörelse vid poolen och semesterkänslan är oslagbar just nu. Vi kommer bli kvar här tills solen går ner så vi kanske inte ens hinner gymmet ;) 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0