Samma sak!

Skrivet den: 2017-12-26 kl. 10:15:06 / Kategori: Bali 2017
God morgon/förmiddag! 

Vi vaknade upp till samma fina väder som vi lämnade igår. Helt underbart och vi kör poolen idag. Samma sak som igår. Vänder på oss ibland, doppar oss i poolen med jämna mellanrum och delade en pizza till lunch. Daniel blev också inspirerad av det fina vädret och bokade in oss på en snorkeltur imorgon :) 

Jag måste också berätta en annan sak som hände för någon kväll sedan. Lillen i magen har ju börjat röra mer på sig och jag känner honom både oftare jag tydligare i magen. Jag längtar så till Daniel också ska få känna hur det rör sig där inne. Så när han "höll på" i lördags kväll la jag handen på magen för att se om det gick att känna utifrån också. En "spark" rakt i handen på mig. Jag fick panik, herrejävlar det är någon där inne!! Någon som jag inte känner och inte vet vem är. Det var en konstig känsla och nästan lite läskigt. Men vi har tid kvar att lära känna varandra så det ska nog gå bra :) 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0