Livet efter dig

Skrivet den: 2017-01-04 kl. 22:56:51 / Kategori: boktips...

Det är kanske dumt att skriva ett inlägg nu. För det första är jag jättetrött och för det andra har jag huvudvärk. Jag tror det beror på vattenbrist för fy som jag har gråtit ikväll! 


Jag fick inte bara Harry Potter-boken i julklapp utan även "Inte utan dig" av Jojo Moyes. Ja tårarna rann, men jag kunde inte sluta läsa. Jag vet heller inte om jag ska rekommendera den eller inte, det blir liksom för mycket.. Det ska tydligen finnas en film också. Den måste ses!! 



Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto, Tankar & Känslor]

Krya på dig!

Jag har hört mycket bra om boken men inte läst den ännu.

2017-01-04 @ 23:03:40
URL: http://wiilow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0