Kvällsmat med syster

Skrivet den: 2017-07-20 kl. 22:05:01 / Kategori: That is that

Imorse vet jag inte riktigt vad som hände. Jag vaknade jättetidigt, även med mina mått mätt och kände inte alls för en morgonpromenad. Jag ville hellre ligga kvar i sängen. Det gjorde jag också, i tio minuter. Sedan stack jag ut och sprang istället. Eller sprang, snubblade/lunkade är nog mer rätt beskrivning på vad jag höll på med. Men en fem km i sexminuterstempo fick jag ihop :) 


Efter det har dagen flutit på. Frukost med gamla kollegor, vilat en timme vid lunch, och kört powern som vanligt. Kvällen avslutades med middag tillsammans med Vera nere på rökeriet i Äspet i Åhus. Hennes idé, och det var en mycket bra sådan! God mat, fin utsikt och trevligt sällskap :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0