Mer pizza

Skrivet den: 2017-07-03 kl. 22:01:33 / Kategori: Kroatien 2017

Efter dagens tur var vi trötta så det blev att slappa vis poolen efter ett skönt dopp i vattnet. Så fort vi kom i land upptäckte vi hur varmt det var och det blev en svettig promenad tillbaka till hotellet. Däremot har jag klarat även denna dag utan att bränna mig, men det hade varit trevligt med lite färg kanske.. 


Kvällens middag intogs därför lite senare. Vi valde att dela på en pizza, vilket var ett bra beslut för då fick vi plats med glass i magen också. Kvällen avslutades med drinkar i baren vid hotellet med utsikt över vattnet. Sen kväll för oss, vilket jag hoppas leder till sovmorgon imorgon. Snälla låt mig vakna efter halv sju i alla fall!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0