Jättegravid!

Skrivet den: 2018-04-17 kl. 21:33:14 / Kategori: That is that
Det är vad mina elever kallar mig och det är också exakt hur det känns. Sedan i helgen har jag märkt en stor skillnad i hur rörlig jag känner mig vissa stunder. Känslan av begränsad börjar komma smygande och nja, inte min grej. 

I fredags fick jag vara hemma från jobbet med magsjuka och det var en utmaning i sig. Mest för att jag väldigt sällan är sjuk och ännu mer sällan magsjuk. Inte jättekaxig då inte! Även om jag inte kände mig mer sjuk pga graviditeten (varken mer eller mindre jobbigt än "vanlig" magsjuka) så har det ändå påverkat kroppen tror jag. Lite sammandragningar och förverkar har jag nog känt, om jag "googlat" rätt. Detta har inte påverkat orken till det positiva direkt ;) 

Mina egna krav på mig själv sjunker för varje dag och målen är lite lägre än tidigare. Samtidigt som jag bara gör roliga saker tycker jag. Jag lagade lite matlådor igår till frysen vilket kan vara bra att ha sen, och idag har jag varit en runda på Solhaga och handlat lite till trädgården. Saker som får mig att känna mig glad och positiv :)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0