Valborg i huset

Skrivet den: 2018-04-30 kl. 21:30:18 / Kategori: That is that
Hej hopp! 

Vi har nu landat i soffan efter en lång dag! Okej, vi kanske landade i soffan och vilade lite innan idag också, men hallå jag är faktisk jättegravid! 

Det har varit full rulle hela dagen med gym (visste inte att jag saknat gymmet så mycket, gud vad skönt det var att träna), frukostdejt, shopping (vem köper ny bikini i v.39 egentligen?!?), onlineshopping (mer möbler på hemleverans, tur jag är mammaledig) och valborgsfirande. Katten har nu officiellt blivit utekatt också med halsband och allt, utan protester. 

Mina föräldrar var här nu på kvällen och åt "grillat" (vi har ingen grill än,så köttet är stekt istället, haha). Lite trist kanske, men typiskt valborg ändå med regn och blåst. 

En mycket trevlig dag! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0