Dop för Lykke

Skrivet den: 2018-08-11 kl. 21:34:58 / Kategori: That is that
Idag har vi varit på dop för Lykke. Den söta lilla tjejen som slog Elliot med att komma till världen fem dagar före honom. Gud vad arg jag var på hennes mamma då för att hon lämnat mig ensam kvar med en stor mage :) 

Dopet hölls hemma hos dem i deras trädgård och det var riktigt fint. Det mullrade på håll men solen strålade och regnet höll sig borta. Det bjöds på mat och sedan fika. 

Roligaste var att upptäcka att Daniel ett tag stod med en kräkis (som används till dregel, snälla barn börja inte kräka!) i bakfickan. Det blir inte mycket mer småbarnspappa än så. Och jag älskar att han är pappa till mitt barn! 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer
Postat av: felicia

Haha, tillslut kom han ju äntligen! ❤️ Tack för att ni kom och firade vår dotter på hennes dopdag! Vi är så tacksamma för er! ❤️

Svar: Han gjorde det ju, och jag var arg med kärlek såklart 😘 tack för att vi fick komma, guld värda är ni, hela familjen!
Desiree Persson

2018-08-12 @ 10:11:54
URL: http://www.nouw.se/feliciajuni

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0