Gymmat! Igen!

Skrivet den: 2018-08-23 kl. 21:49:29 / Kategori: That is that
Det är en lycklig mamma som kryper til kojs ikväll. För hon har fått träna igen idag, 

Efter att vi varit på hlr-utbildning med gymmet, lunchat och lekt med mormor och shoppat en stund, så fick jag lämna Elliot och sticka och träna. Idag gick det ännu bättre än i söndags och jag tror att torsdagar kommer bli min egna träningsdag. Fast vi kan alltid träna tillsammans också, Elliot och jag! 

Förresten, Elliot var grym på hlr. Efter instruktören visat stabilt sidoläge vände vi oss om och där låg Elliot på sidan på sin matta. Så söt. Och efter att ha charmat alla somnade han i vagnen en bra stund. Jag vet inte hur många hlr-utbildningar jag varit på. Senaste var i våras med stora magen. Men ärligt, det är ju inte så att man kan gå för ofta på sånt här! 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0