Absolut barnvakt

Skrivet den: 2018-12-15 kl. 23:23:40 / Kategori: That is that
December innehåller som vanligt en hel del fester med jobb och träffar med vänner. Och även om jag detta året är mer passiv än vad jag brukar vara (brukar ju vara raka motsatsen) har också jag en hel del skoj inplanerat. Som igår, då var jag iväg med Actic-gänget och åt. 

Och som idag med familjen. Daniel är ju en del av min familj så vi skulle båda med ut och äta. Elliot är så mycket min familj som det går att vara men han fick faktiskt stanna hemma. Hans farmor och farfar (också familj såklart) fick komma och passa honom några timmar. Det var första gången som vi båda var borta under läggningstiden, men alla rutiner visades noggrant. Sedan blir det aldrig samma sak med någon annan, men vad trist det hade varit i så fall. Elliot sov så gott hos farfar när vi kom hem :) 

Var har vi varit då? Jag, Daniel och syrran bjöd ut mamma och pappa på guidad tur på absolut home och sedan middag på The Åhus Villa som en gemensam födelsedagspresent. (Ordentligt osäker på namnet)

Den guidade turen ledde hos genom historien om vodkan, in till fabriken och avslutades med en snabblektion i att blanda cosmopolitans. (Min blev alkoholfri efter att Daniel lämnat över bilnyckeln till mig. Det hade den dock blivit ändå, haha). Men en mycket trevlig och välgjord rundtur. 

Efter att vi sedan åkt hem en runda för lite Elliot-mys åkte vi tillbaka för att äta på restaurangen. Där åt och drack vi gott och hade det helt underbart trevligt! Jag gillade verkligen det här upplägget med mellanrätter som jag inte testat tidigare. Det var lyxigt att få testa flera olika maträtter utan att bli sådär jobbigt mätt. Och vilken mat dessutom, gud vad gott!! 

Ett besök här kan verkligen rekommenderas! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0