Andra julbaket

Skrivet den: 2018-12-12 kl. 21:02:46 / Kategori: That is that
Två inlägg om bakning på rad här. Så kan det bli ibland. För igår var Sandra och Wenston här och bakade pepparkakor med oss. 

Och, jag måste få skryta lite, men jag är riktigt imponerad av mig och Sandra. Så fina pepparkakor, och ingen bränd plåt trots två små som krävde vår uppmärksamhet hela tiden :) För det skulle krypas, skrikas, ätas och vilas om vartannat under hela eftermiddagen. Detta var däremot inget som stressade upp oss utan allt flöt ändå på i en nästan löjlig harmoni, haha! Enda nackdelen är väl att kidsen är så pass små att vi (jag) inte kan skylla glasyrdekorationen på dem ;) 

Tack för en supertrevlig eftermiddag! 

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0