Granen står så grön och grann i stugan!

Skrivet den: 2018-12-16 kl. 23:28:40 / Kategori: That is that
Idag blev vi med gran! Redan när vi flyttade till huset började jag längta efter att ha en julgran. 

Jag har tyvärr varit svältfödd när det kommer till detta träd inomhus de senaste åren. Daniel har inte varit lika förtjust i gran och efter katterna välte vår kära plastgran slängdes den ut och har inte ersatts. När jag tänker efter hade vi aldrig någon gran på Helgegatan och där bodde vi ju i fyra år.. 

Men i år var det dags. Så efter att Daniel skjutit upp inköpet så länge han bara kunde, ratat mina röda julgranskulor, köpt extra glitter och fått acceptera att den står snett så bannemej står den där. Komplett med klappar under också! Vi är så nöjda :) och väldigt stolta, haha!

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0