En dag i vårt hus!

Skrivet den: 2018-02-04 kl. 17:00:49 / Kategori: Huset 2018
Igår gjorde vi inte så mycket i huset direkt utan det fick vi ta igen idag istället. Med vi menar jag mig själv, Daniel, hans föräldrar och mina föräldrar. För vi har fått massor av hjälp med att komma igång vilket uppskattas så otroligt mycket! 

Idag har alla lister på hela nedervåningen slängts ut (ligger på altanen) plus tre skåp från köket (ligger på tippen). Sedan har vi pappklätt alla golv där nere och skruvat bort alla elgrejer, fönsterkarmar och lampor. Väggarna i köket är också tvättade inför spackling imorgon. Jag och Daniel har även varit och kollat på ny kyl och frys även om det ligger 2-3 veckor fram i tiden innan vi beställer dessa. Nu ska vi bara räkna lite på det här med hur mycket färg vi behöver för att kunna köpa det i veckan och komma igång med målningen. 

Behöver jag säga att vi är helt slut!? :) Jag har i alla fall gjort en ny kategori för alla inlägg rörande vår renovering. I sista stund fick jag en påminnelse om att ta före-bilder så det har jag med gjort lite. Ska bli en rolig resa det här, och ännu roligare att kunna dokumentera allt :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0