Sportlov och husrenovering

Skrivet den: 2018-02-20 kl. 23:23:41 / Kategori: That is that
Under de senaste veckorna har det inte varit mycket mer än jobb och husrenovering som hunnits med. Vilket självklart varit både roligt och energikrävande. Nu är jag däremot ledig en vecka vilket betyder att jag hinner med husrenovering och en del fritid också. Helt underbart att få ägna tid åt lite eget och nöjen också. Igår lunchade jag med Felicia och gick en runda på stan till exempel. 

Idag började jag dagen med timme med Adam. Gymmet har ju också fått läggas åt sidan lite, vilket gjorde att jag njöt extra idag när kroppen fick jobba. Ska verkligen försöka bli bättre på att komma dit. 

Därefter blev det huset igen där det målades ännu mer. Jag tar en del bilder hela tiden men våra framsteg är inte alls lika tydliga på bild som i mitt huvud. Jag ska försöka uppdatera er igen snart! 

(null)

En bild från gymmet imorse. Dessa bilder är ju sällsynta numera ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0