Tjockis på gymmet

Skrivet den: 2018-02-28 kl. 21:18:45 / Kategori: That is that
Jodå, den här tjockisen tog sig faktiskt till gymmet idag. Jag skrev till Daniel att jag funderade på att sticka till gymmet och direkt kom han på massa ärenden i stan till mig samtidigt så helt plötsligt var jag tvungen ;) Adams pass kördes igenom, och det kommer kännas i benen imorgon tror jag. Däremot är ryggövningarna lite väl mesiga tycker jag så får nog maila honom om det. 

Jag har annars en PT-timme kvar innan vi ska avsluta mitt abonemang. Därefter är det bara för mig att köra så länge jag orkar. Jag funderar starkt på att skaffa mig ett gummiband och de lättare vikterna att ha här hemma eftersom mina övningar just nu inte är så avancerade. Men hemma kan jag inte småsnacka med så många och vara lika social som på gymmet ;) 

Jag kör på så länge kläderna passar!

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0