Vad händer nu?

Skrivet den: 2018-02-06 kl. 21:26:35 / Kategori: That is that
Nu händer allt! 
På jobbet är det nationella prov för våra grymma elever samtidigt som vi har samtalsvecka och en av mina närmaste kollegor är på semester. Allt på samma gång. 

I huset arbetar vi vidare där vi ikväll har målat två tak och jag har skruvat sönder trappan lite för slipning och målning. Samtidigt håller vi på att söka efter rätt kyl och frys, leta offerter för våra köksluckor och fixar. 

Med mini går vi in i vecka 28 idag. Klumpen är nu över 30 cm lång och väger lite mer än ett kilo. Rörelser känner vi hela tiden och idag fick vi också hem vår första lilla (jättelilla) body som jag råkade beställa. Fnissade mest när jag öppnade paketet. Jag håller också på att fixa med försäkringskassan för att börja planera mammaledigheten på bästa sätt. 

Inte så konstigt att man är trött när man kommer hem på kvällen kanske? ;) 

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0