Nytt år!

Skrivet den: 2018-01-01 kl. 10:36:25 / Kategori: That is that
Då var det 2018! Som jag ser fram emot detta år då vi äntligen ska få flytta in i vårt hus och senare i vår få träffa vad som än finns i magen! 

Trots det så gillade jag 2017 rätt mycket ändå :) Det blev flera grymma resor och jag hade min första riktiga sommarledighet. 

Året avslutades hemma hos Maria och Niklas med en blandning av trevligt folk, de flesta par. Alla skulle förbereda en rätt och en drink vilket betydde fem rätter och lika många drinkar. Tre gravida var vi också så jag var i gott sällskap. Vi åt och åt och åt. Utan att planera det hade vi lyckats med en riktigt bra mix som innehöll smörgåstårta, soppa, paj, kötträtt, quesadilla och sedan efterrätt. Vi var klara med maten precis innan tolvslaget där vi gick ut och firade in det nya året. 

Hemma vid halv fyra, det symboliserar väl en bra kväll? ;) Bilder är det dock dåligt med. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0