V.23

Skrivet den: 2018-01-02 kl. 13:58:04 / Kategori: That is that
Idag går vi in i vecka 23 av graviditeten och det betyder att lillen i magen är ca 27 cm lång. Jag testade med ett måttband, herregud alltså. V.23 betyder också att jag har på mig ett par gravidbyxor för första gången. Det köptes två par sådana i lördags då jag höll på att få panik här hemma efter två veckor i bikini. Känns konstigt men såå skönt :) 

Vi passade också på att åka på några ärenden idag. Ett stopp gjorde oss extra fattiga då vi var och beställde vagn, babyskydd till bilen och andra saker som behövs till dessa. Så mysigt att vara där tillsammans och välja ut grejer till vår familj <3 

(null)

Lång tid kvar, men just nu gör det inte så mycket för det händer en hel del ändå och livet är rätt underbart ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0