Monday walk

Skrivet den: 2018-06-25 kl. 13:03:59 / Kategori: That is that
Daniel tyckte att under hans semester skulle vi ut och gå tillsammans en liten runda varje dag. Det lär väl aldrig hända. Idag skulle vi börjat men Daniel är faktiskt och jobbar. Men jag tog en liten runda runt bland husen här. Det är rätt så mysigt att gå runt i kvarteren där man cyklade omkring som liten och fundera på vilkas föräldrar som bor kvar och hur husen ser ut nu jämfört med 20 år sedan. Men jag hatar fortfarande att gå. Det går så långsamt och jag blir snabbt uttråkad.

 Men 4 km lyckades jag och Elliot skrapa ihop. Imorgon hoppas vi få sällskap av pappa :) 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0