Utflykt till Sölvesborg

Skrivet den: 2018-06-28 kl. 14:10:54 / Kategori: That is that
Idag åkte vi till Blekinge igen. Med vi menar jag mig själv och Elliot. (Pappa lämnade vi hemma för att fixa med huset). Mormor och gammelmormor träffades för lite shopping och lunch i Sölvesborg. Så mysigt det är där, och då gick vi ändå inte runt vid torget. Vi höll oss istället nere vid vattnet och njöt av solsken och fish and chips. Det var lite läskigt att köra så långt med Elliot och jag blev lite orolig ibland om allt var okej. Men jag var ju mest tramsig för han är ju så snäll. 

En "first" idag är att jag ammat ute i det offentliga. Lite lätt diskret med ryggen åt alla men ändå, det var utomhus bland folk. Fungerade även det hur bra som helst. Det som man tänker mest på är väl vilka man är med om någon där har någon åsikt, okända bryr jag mig inte så mycket om. Och i Sölvesborg är alla okända skulle jag tro ;) 

Det kommer säkert bli fler turer åt det hållet i sommar. Snart är ju Audin min också, och då är det bara fantasin som sätter gränserna för mig och Elliot i höst! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0