Gekås på 1,5h

Skrivet den: 2018-03-17 kl. 16:23:32 / Kategori: That is that
Idag var det inplanerat en tur till Ullared. Vissa har frågat mig hur jag ska orka det, såhär långt in i graviditeten. Ja, för det första så känner jag mig fortfarande väldigt pigg och det enda som gör att jag känner mig gravid är den växande magen och regelbundna sparkar därifrån. Inte trött, inte ont någonstans. För det andra har de aldrig varit i Ullared med Daniel. Det är inte samma sak som att vara där med "vanligt folk". 

Klockan sex i morse var vi på sandhem i Vä och hämtade baguetterna vi beställt. Sedan gav vi oss av. Vi var uppe vid halv nio ungefär och gick in i varuhuset. Lite hygiengrejer och sedan mot barnkläderna. Där shoppade vi lite blandat men inte så mycket. Borta vid bebisgrejerna plockade vi på oss lite blandat, och i källaren köpte jag mig ett litet mini-hemma-gym och Daniel en verktygslåda. Även katten fick några nya grejer. Lite städsaker, färdkost och sedan kassan. Bilen stod nog stilla i en timme och 45 minuter! 

Det gick så snabbt att jag inte ens hann ta några bilder :) 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0