Halv åtta hos Alex

Skrivet den: 2018-03-10 kl. 08:51:43 / Kategori: That is that
Igår var det dags för del två i vårt "halv åtta hos mig". Alex var värd och menyn fick vi tidigare i veckan. Det lät väldigt väldigt spännande. Så halv sju (det är ändå fredagskväll, man orkar inte hur mycket som helst) var vi på plats hos henne igår. Fördrink avnjöts och vi gick husesyn medans förrätten fixades. Sedan åt och snackade vi som vanligt. Jag tror att kocken var mindre nervös än förra gången men jag vet ju inte ;) 

Efter en god efterrätt så var det dags för övriga tre att rösta och jag har fått kuverten med mig hem då det är min tur om några‭ veckor. Tips på meny mottages gärna :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0