Ingen mer PT

Skrivet den: 2018-03-24 kl. 08:09:39 / Kategori: That is that
Good morning! 
Här ligger jag i sängen och har faktiskt tagit sovmorgon. Kanske är det så att kroppen vill sova lite mer nu och att jag faktiskt får det :) 

Annars rullar dagarna på. Jobbet är som vanligt, det fixas i huset med lite varje dag och träningen hinns också med ibland. Däremot är det dags för ett nytt kapitel just med träningen eftersom jag i torsdags hade min sista pt-timme med Adam för en tid framöver. Nu ska jag "klara mig själv" fram till förlossningen. Vi gick därför igenom mycket hur jag ska göra efter. Vad jag kan göra direkt efter förlossningen och vad jag kan göra efter kontrollen hos barnmorskan. Den biten är då anpassad efter träningsredskapen jag köpte förra helgen och har hemma :) 

Eftersom det också var sista gången fick jag alla mina "vägningar" eller vad jag ska kalla det. Man kan inte avläsa så mycket eftersom den inte riktigt tar med en bebis i beräkningarna. Men dålig reklam för Adam, för det är nog inte alla hans kunder som går upp 12 kilo mellan första och sista passet ;) 

Å andra sidan, utan honom hade det varit det dubbla, och kan starkt rekommendera honom! Till hösten hoppas jag att han fortsätter med sin mammaträning också för då kommer jag stå först i kö! 

Kram på er denna lördag!! 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0