Lång fredag!

Skrivet den: 2018-03-30 kl. 18:58:09 / Kategori: That is that
Långfredagen idag och lång är definitivt rätt ord. Fast inte på samma sätt som det är tänkt. Lång för att vi hunnit med så otroligt mycket. Men kort för att klockan är faktiskt redan sju på kvällen. 

Jag började dagen med att köparen till lägenheten skulle kolla städningen. De kollade allt annat också och det tog närmare en timme. Allt kommenterades!! Efteråt var jag helt slut. Jag hämtade ut vår gratisbox från libero på maxi och köpte frallor, sen åkte jag till mina föräldrar för en sen frukost. De hade gjort en riktig påskbrunch av det och det uppskattades verkligen efter min förmiddag! 

Det blev sedan ett besök till Jysk för att hämta ut våra nya stolar. Därefter till huset där dörrkarmar målats, väggar och tak spacklats, fönsterkarmar har satts upp, en ny diskmaskin har satts in, element har målats (sista hoppas jag!!) stolar skruvats ihop, och säkert massor annat som jag glömt. Jag har alltid små mål för varje dag men idag har vi hunnit så mycket mer! 

(null)

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0