Mellan profylaxkurs och ultraljud

Skrivet den: 2018-03-15 kl. 19:43:38 / Kategori: That is that
Hej hopp! 
Denna vecka har vi bebisvecka. I måndags och tisdags var vi på profylaxkurs. Daniel fick nypa mig i benet (blåmärke, check) och jag lärde mig andas genom smärtan. Jag ska andas satan genom förlossningen :) 

Igår var vi på ultraljud. Lilleman är fortfarande lilleman, dock inte alls på humör på att ge sina förväntansfulla föräldrar en bra bild. Annars mår han bra, men mig ska de kolla lite till för att vara säkra på att allt är okej, även om det såg bättre ut. Varken kan eller vill förklara det mer än så ;) 

Idag har jag varit på ett vanligt besök hos barnmorskan (exemplariska värden, nailed it) och sen på eftermiddagen körde vi föräldrakurs där jag glänste lite till med grymma tankar och funderingar, haha! 

(null)

Försök se en bebis där om ni kan ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0