Tack Daniel

Skrivet den: 2018-03-25 kl. 11:24:48 / Kategori: That is that
Tänk, återigen är vi på gymmet tillsammans och även denna gång är det Daniels förtjänst att vi är här. Känns alltid så jäkla bra i både kropp och knopp efteråt.

Jag kör på med mitt program vilket (oftast, inte alltid) avslutas med 20 minuters lätt cardio på en cykel. Magen fungerar inte med vanliga cyklar så den med armstöd blir det för min del. Perfekt för det blir också 20 min mobiltid. Erkänner att det blivit en del inlägg från denna cykel och så även idag :) 

Jag hoppas så mycket på att jag har tid och energi till detta även efter lilleman är här. Men det tar vi då! 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0