Bilder från förlossningen

Skrivet den: 2018-05-28 kl. 22:13:33 / Kategori: That is that
När vi var inne på förlossningen sa jag åt Daniel att ta en massa bilder. Jag ville kunna kolla tillbaka på dagen, och speciellt eftersom minnet ändå sviker en hel del. (Hej lustgas och totalt utmattad) Han gjorde mig verkligen inte besviken!! Sedan har jag funderat på om jag ska lägga ut några bilder här eller inte, men jag gjorde om några till svartvitt och delar med mig av dessa, långt ifrån alla. I färg kändes de av någon anledning alldeles för privata :) 

Jag har skrivit min förlossningsberättelse också men även där funderar jag på om den ska delas här eller inte. Jag delar gärna med mig av min upplevelse, men jag tvekar ändå. Vi får se! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0