Bullar i ugnen

Skrivet den: 2018-05-17 kl. 10:36:27 / Kategori: That is that
Mina bullar är ute ur ugnen, varför är inte lilleman det? ;) 

Jag roade mig igår med att baka lite bullar till lunch och till Daniel efter hans träning. Det var heller inte fel att vakna upp imorse och veta att de väntade på mig i skafferiet. 

Folk blev nog oroliga för mig igår med, jag fick väldigt många besök och telefonsamtal efter förra inlägget. Men jag mår bra, man kan bara inte vara på topp alltid. På något sätt vill jag kunna kolla tillbaka i bloggen på graviditeten och faktiskt se att det inte var en dans på rosor den här sista veckan. (För det måste vara sista veckan nu!!!) Jag har också funderat på att skriva ner en del känslor och funderingar som snurrar rundor till mig själv och spara, men de skulle vara så konstiga att jag ändrade åsikt på hur jag känner under tiden jag skrev, så snurrigt är det nu. 

Men vi kör på :) 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0